Mini Stories
Mini Stories
Mini Stories
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PříjemPortálHledatLatest imagesRegistracePřihlášení

 

 Dark Angel

Goto down 
2 posters
AutorZpráva
Dark Angel
Člen Klubu Snílků
Člen Klubu Snílků
Dark Angel


Poèet pøíspìvkù : 2
Reputatce : 0
Join date : 12. 02. 12

Dark Angel Empty
PříspěvekPředmět: Dark Angel   Dark Angel EmptySun Feb 12, 2012 3:38 pm

Jmenuji se Dark Angel, přátelé mi říkají Angella. Jsem čarodějka, rockerka, výtvarnice, pisálek a vlastně tak trochu od všeho. Miluji dobrou literaturu, kvalitní film a divadlo, nejradši ze všeho bych strávila život na koncertech. Jsem napůl technik a napůl umělec. Obdivuji sci-fi, fantasy i beletrii. Miluji svou rodinu, přátele a své spolubydlící, protože musí být nejspíš svatí, když zvládnou mé úlety.

Jsem majitelkou dvou blogů a do Klubu snílků jsem byla přijata již v První vzducholodi.

[url=nostalgia.blog.cz]Nostalgic dreams[/url] je zaměřena na slashovou fanfiction, zejména s tematikou Harryho Pottera, ale najdete tu i Hornblowera, doktora House a Červeného trpaslíka. V práci zde mi ve svých volných chvílích vypomáhá svojí tvorbou Syriana, zajisté dobře známá všem, kdo někdy zavítali do Kavárny Snapeofilek na stránkách brilantní autorky Styx.

Druhý blog je naprosto nový. Jmenuje se [url=keeptalking.blog.cz]Keep talking[/url] a je zaměřený na všechnu moji čistě autorskou tvorbu. Najdete zde práce literární (verše i povídky), výtvarné, deník/občasník a také recenze knih a filmů.

Pokud mě chcete kontaktovat, je možné mi zanechat zprávu na některém z blogů nebo můžete psát přímo na e-mail angel-in-black(zavináč)seznam.cz
Návrat nahoru Goto down
http://nostalgia.blog.cz , keeptalking.blog.cz
Agatha Farewell

Agatha Farewell


Poèet pøíspìvkù : 1026
Reputatce : 34
Join date : 09. 06. 11
Age : 27
Location : Hradec Králové, Brno

Dark Angel Empty
PříspěvekPředmět: Re: Dark Angel   Dark Angel EmptySun Feb 12, 2012 4:27 pm